1. YAZARLAR

  2. Erhan Dargeçit

  3. D Smart eziyeti
Erhan Dargeçit / Köşe Yazarı

D Smart eziyeti

Bu hafta salıdan cumaya kadar evimde internet yoktu. Ve 21. yüzyılda, dünyaların küçücük cep telefonlarına sığdığı teknoloji çağında bir eve 3 gün internet verilememesinin izahını kim bana yapabilir bilmiyorum.

Bir hata yaptım ve yılların Türk Telekom’unu bırakıp D Smart’tan internet almaya başlamıştım. Bazı ufak tefek sorunlar zaman zaman yaşıyordum ama malum “burası Türkiye” mantığıyla olabileceğini düşünüyordum.

6 Eylül Salı günü sabah kalktığımda baktım ki evde internet yok. Gazeteye geldim ve müşteri hizmetlerini aradım ve tabii ki beklenildiği gibi yanlış yönlendirdiler ve akşama kadar bir şey yapamadık. Akşam eve döndüğümde tekrar müşteri hizmetlerini aradım ve “arıza kaydınızı oluşturalım” dedi.  Benim “sabah neden oluşturmadık?” demem tabii ki bir şey ifade etmedi.

Ondan sonra ki süreç benim onlarca kez aramam ve karşı tarafında hiçbir şey söyleyemeyip, bilgi verememesi şeklinde gelişti.

Bu bekleyiş esnasında söylediğim gibi onlarca kez aradım müşteri hizmetleri denilen birimi. Her seferinde bana söylenen “teknik ekip çalışanları arayıp size bilgi verecekler” oldu. En sonunda 3 gün sonra Cuma günü 12.35’te bir sms atma tenezzülünde bulundular ve “arızanız giderilmiştir” dediler.

Ondan sonra tekrar müşteri hizmetlerini aradım ve arızanın teknik sebebinin ne olduğunu sordum. Bunu da bilen yok. Tabii ki bu üç günlük mağduriyetimden doğan haklarımın faturaya yansımaması için de gereğinin yapılması gerektiğini anlattım ve talep ettim. Bunun yanı sıra yaşadıklarımı da anlatan bir dilekçe ile taleplerimi belirttim. Bakalım şimdi bekliyorum acaba gerçekten vatandaşa eziyetin sonucunda ne olacak…

Yani düşünün bu tür kuruluşlarda hesap sorabileceğiniz muhatap bulamıyorsunuz. Hani zaman zaman TV’lerde boy gösteren, kendilerine CEO, Genel Müdür, bilmem ne denilen adamlara ulaşmak Cumhurbaşkanına ulaşmaktan daha zordur.

Halka saygının zerresi olmayan bu tür kurumlarda, “nasıl olsa sözleşmeyle bağladık, bir yere kaçamaz” mantığı olduğundan, vatandaşa hizmetten daha çok vatandaşı köleleştirmek mantığı yatmaktadır.

Siz siz olun bu tür kurumlarla cebelleşip durmayın, bakın ben gazeteci olarak hakkımı arayamıyorum. Sade bir vatandaş bunlarla hiç mücadele edemez. En güzeli bildiğimiz anam babam Türk Telekom olsa gerek. Onlarda da hizmet eksikliği bulunmaktadır ama ne yaparsın en azından “ehveni şer” deyip, düşünmek gerekir.

Bu arada sözleşmemin bitimine 6 ay kalmış ondan sonra bir daha d ve smart kelimelerini yan yana bile kullanmam.

Bu yazı toplam 601 defa okunmuştur.
  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu yazıya henüz yorum eklenmemiştir.
Yazarın Diğer YazılarıTümü
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Anadolu'da Bugün | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
© Copyright 2017 İDEA GROUP İletişim ve Reklam Hizmetleri San. Tic. A.Ş