Ağızlarını açmadan servet sahibi oluyorlar!.. Paylaşım başına alınan ücreti duyunca herkes şaşırıyor!

Sosyal medya fenomenlerinin reklam gelirleri, her geçen gün artıyor. öyle ki bazı fenomenlerin konuşmasına bile gerek yok. Ayrıntılar haberimizde...

Ağızlarını açmadan servet sahibi oluyorlar!.. Paylaşım başına alınan ücreti duyunca herkes şaşırıyor!
Yayınlanma:

Sosyal medya fenomenlerinin reklam gelirleri, her geçen gün artıyor. 2024 yılında dünya genelinde sosyal medya fenomenlerine ödenen reklam bütçesinin 28 milyar doları aşması bekleniyor.

Bu rakamın 2028 yılına kadar 48 milyar dolara ulaşması bekleniyor. Sosyal medya fenomenleri, belirli hedef gruplara özenle çekilmiş ve dolayısıyla pahalı bir televizyon reklamından daha kesin ve hızlı bir şekilde ulaşıyor.

GÖNDERİ BAŞINA 750 BİN DOLAR
Halk Tv'de yer alan habere göre, Dünyanın en tanınmış fenomenlerinden biri olan Khabane Lame, gönderi başına 750 bin dolara kadar para alıyor. Lame, internette taklitler yapıyor, garip şekilde tıraş olan veya çiçeklerini yanlış sulayan insanlarla dalga geçiyor.

Lame, Tiktok'ta yaklaşık 162 milyon, Instagram'da 80 milyon ve YouTube'da 6,7 milyon kişi tarafından takip ediliyor.

YAPAY ZEKA İLE ÜRETİLEN SOSYAL MEDYA FENOMENLERİ
Gelecekte sosyal medyadaki gerçek fenomenlerin gerekli olup olmayacağı başka bir soru olarak öne çıkıyor. Çinli dijital şirket Alibaba, yapay zekayı kullanarak sanal sosyal medya yıldızları yarattı.

Yapay zeka modeli, ünlü Tiktoker'ların videolarıyla beslendi ve onların danslarını ve hareketlerini aldatıcı derecede gerçekçi bir şekilde taklit edebiliyor. Zaten önde gelen bir yapay zeka fenomeni var: Aitana Lopez. Lopez'in Instagram profili 2023 Haziran'dan bu yana yayında.
Yapay zeka modelinin bugüne kadar 237 binden fazla takipçisi var ve yaratıcılarına göre ayda 1000 avro kazanması bekleniyor.

SOSYAL MEDYA FENOMENLERİNİN YÜKSELİŞİ
Sosyal medya fenomenlerinin yükselişi, reklam sektöründe önemli bir değişimi temsil ediyor. Televizyon reklamları, yerini daha hedefli ve daha etkili bir reklam biçimine bırakıyor.

Sosyal medya fenomenleri, belirli hedef gruplara doğrudan ulaşabiliyor ve bu da onları markalar için çok değerli bir reklam aracı haline getiriyor.

Kaynak:Haber Kaynağı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.