İnovasyon ve markalaşma süreci İPZ’de anlatıldı

Türkiye’nin en kapsamlı pazarlama etkinliği İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ), 11. Anadolu turunun ilk zirvesini 8 Mart’ta Konya’da özel bir otelde gerçekleştirdi

İnovasyon ve markalaşma süreci İPZ’de anlatıldı
Yayınlanma:

Marketing Türkiye ve Marketing & Management Institute tarafından düzenlenen İPZ Anadolu 2017’nın bu yıl ki konusu “Yeni Nesil Ürünler ve İşler” oldu.

 

“BİR ÜSTE ÇIKMAMIZ LAZIM”

Açılış konuşmasını yapan Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen, “Dünyadaki gelişmelerin aktarılması açısından bu tür programları önemsiyorum. Yaklaşık 50 ile gidiyoruz ve bu konferansları veriyoruz. Konya’yı önemsiyoruz. 7. kez buraya gelmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Bu seneki konumuz yeni nesil ürünler. Markalaşma süreci, inovasyon, kurumsallaşma ve teknolojik dönüşümü anlatmak için buradayız. Yeni kavramları anlatırken biraz zorlanıyoruz. Fakat öğrenmeden geçmek olmaz. Çünkü artık rakipler çevremizdeki firmalar değil, bir üste çıkan link. Dolayısıyla bizler bir üste çıkmamız için çok para harcamadan, hızlı ve geleceği düşünerek hazırlanmalıyız” dedi.

 

Etkinliğin sonunda katılımcılara sertifika verildi. (Ufuk Kendirci) 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.