Konya'dan Kapadokya'ya karavanla yolculuk: Alman çift Meke Gölü'nde kamp yaptı

Karavanları ile Türkiye turuna çıkan Alman çift Simone Schwarz ile Martin Brosig Konya'nın Karapınar ilçesindeki Meke Gölü'nde mola vererek kamp yaptı.

Yayınlanma:

Almanya'dan Türkiye turuna çıkan Simone Schwarz ve Martin Brosig çifti, Karavanları ile birlikte Türkiye'yi keşfe çıktı. Konya'nın Karapınar ilçesinde bulunan Meke Gölü'nde kamp yaparak mola verdiler.

İşlerinden 5 ay izin alarak Türkiye'yi gezmeye karar veren Alman çift, Avrupa'da birçok ülkeyi gezdikten sonra Türkiye'ye gelmeye karar verdiler. "Gün doğumları ve gün batımları, dalgaların sesi ve sadece denizin muhteşem manzarasıyla unutulmaz anılar biriktirdik" diyen çift, Şubat ayının başında izin alıp yola çıktıklarını belirtti. Türkiye'de birçok doğal güzelliğin olduğunu öğrendiklerini ve bu nedenle Türkiye'yi ziyaret etmeye karar verdiklerini dile getiren çift, "İtalya'dan feribotla Yunanistan'a geçtik ve orada bir ay geçirdik. Sonra Sakız Adası'na feribotla geçerek 7 Mart'ta Çeşme'ye vardık. Pamukkale, Salda Gölü, Itzuzu Plajı, Kayaköy, Pataras Plajı, Kaş, Olympos, Taki Kanyonu ve şimdi de Meke Gölü'ne geldik. Daha sonra masmavi suları ile Acıgöl'ü gezdik. Burada suyun yansıması harikaydı. Soğuk olduğu için yüzemedik ve buna üzüldük. 2.5 haftadır yollardayız ve toplamda 5-6 haftayı Türkiye'de geçirmeyi planlıyoruz. Nisan ayı ortalarına kadar Türkiye'nin eşsiz güzelliklerini gezeceğiz" dedi.

Çift, Türkiye'deki kamp alanlarını temiz bırakmayı önemsediklerini ve Türk insanının konukseverliğini takdir ettiklerini belirtti. "Türk yemeklerini seviyoruz. Meke Gölü'nün harika fotoğraflarını gördükten sonra buraya gelmeye karar verdik. Olağanüstü doğa olaylarını seviyoruz; sadece deniz kenarında olmak sıkıcı olurdu. Gerçi burada gece -3 dereceydi, çok soğuktu. Ama gölün susuz olması bizi üzdü" şeklinde konuştular.

Alman çift, köpekleri Xavi ile birlikte Meke Gölü'nde gezinti yaparak ardından Kapadokya'ya doğru hareket etti.

Kaynak:Haber Kaynağı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.