Erhan Dargeçit Yazıları

Erhan Dargeçit

D Smart eziyeti
10 Eylül 2016

Erhan Dargeçit

PAYLAŞ
Yorum yaz
A

Bu hafta salıdan cumaya kadar evimde internet yoktu. Ve 21. yüzyılda, dünyaların küçücük cep telefonlarına sığdığı teknoloji çağında bir eve 3 gün internet verilememesinin izahını kim bana yapabilir bilmiyorum.

Bir hata yaptım ve yılların Türk Telekom’unu bırakıp D Smart’tan internet almaya başlamıştım. Bazı ufak tefek sorunlar zaman zaman yaşıyordum ama malum “burası Türkiye” mantığıyla olabileceğini düşünüyordum.

6 Eylül Salı günü sabah kalktığımda baktım ki evde internet yok. Gazeteye geldim ve müşteri hizmetlerini aradım ve tabii ki beklenildiği gibi yanlış yönlendirdiler ve akşama kadar bir şey yapamadık. Akşam eve döndüğümde tekrar müşteri hizmetlerini aradım ve “arıza kaydınızı oluşturalım” dedi.  Benim “sabah neden oluşturmadık?” demem tabii ki bir şey ifade etmedi.

Ondan sonra ki süreç benim onlarca kez aramam ve karşı tarafında hiçbir şey söyleyemeyip, bilgi verememesi şeklinde gelişti.

Bu bekleyiş esnasında söylediğim gibi onlarca kez aradım müşteri hizmetleri denilen birimi. Her seferinde bana söylenen “teknik ekip çalışanları arayıp size bilgi verecekler” oldu. En sonunda 3 gün sonra Cuma günü 12.35’te bir sms atma tenezzülünde bulundular ve “arızanız giderilmiştir” dediler.

Ondan sonra tekrar müşteri hizmetlerini aradım ve arızanın teknik sebebinin ne olduğunu sordum. Bunu da bilen yok. Tabii ki bu üç günlük mağduriyetimden doğan haklarımın faturaya yansımaması için de gereğinin yapılması gerektiğini anlattım ve talep ettim. Bunun yanı sıra yaşadıklarımı da anlatan bir dilekçe ile taleplerimi belirttim. Bakalım şimdi bekliyorum acaba gerçekten vatandaşa eziyetin sonucunda ne olacak…

Yani düşünün bu tür kuruluşlarda hesap sorabileceğiniz muhatap bulamıyorsunuz. Hani zaman zaman TV’lerde boy gösteren, kendilerine CEO, Genel Müdür, bilmem ne denilen adamlara ulaşmak Cumhurbaşkanına ulaşmaktan daha zordur.

Halka saygının zerresi olmayan bu tür kurumlarda, “nasıl olsa sözleşmeyle bağladık, bir yere kaçamaz” mantığı olduğundan, vatandaşa hizmetten daha çok vatandaşı köleleştirmek mantığı yatmaktadır.

Siz siz olun bu tür kurumlarla cebelleşip durmayın, bakın ben gazeteci olarak hakkımı arayamıyorum. Sade bir vatandaş bunlarla hiç mücadele edemez. En güzeli bildiğimiz anam babam Türk Telekom olsa gerek. Onlarda da hizmet eksikliği bulunmaktadır ama ne yaparsın en azından “ehveni şer” deyip, düşünmek gerekir.

Bu arada sözleşmemin bitimine 6 ay kalmış ondan sonra bir daha d ve smart kelimelerini yan yana bile kullanmam.

Yorumlar (0)

Puan Durumu

# Takım O G B M P
1 Beşiktaş 34 23 8 3 77
2 Medipol Başakşehir 34 21 10 3 73
3 Fenerbahçe 34 18 10 6 64
4 Galatasaray 34 20 4 10 64
5 Antalyaspor 34 17 7 10 58
6 Trabzonspor 34 14 9 11 51
7 Akhisar Belediyespor 34 14 6 14 48
8 Gençlerbirliği 34 12 10 12 46
9 Atiker Konyaspor 34 11 10 13 43
10 Kasımpaşa 34 12 7 15 43
11 Karabükspor 34 12 7 15 43
12 Aytemiz Alanyaspor 34 12 4 18 40
13 Osmanlıspor FK 34 9 11 14 38
14 Bursaspor 34 11 5 18 38
15 Kayserispor 34 10 8 16 38
16 Çaykur Rizespor 34 10 6 18 36
17 Gaziantepspor 34 7 5 22 26
18 Adanaspor 34 6 7 21 25
+20
°
C
H: +20°
L: +10°
Konya
Pazartesi, 19 Haziran
7 günlük hava tahminini
Sa Ça Pe Cu Ct Pz
+18° +18° +21° +23° +26° +27°
+ +10° +10° +11° +12° +13°