Konya Şehir Hastanesi, hasta, hasta yakınları ve sağlık çalışanlarının ulaşımını kolaylaştırmak amacıyla otopark kapasitesini artırmaya yönelik çalışmalarını sürdürüyor.

Hastane yönetiminden yapılan açıklamada, vatandaşların ve personelin park sorunu yaşamaması için yeni otopark düzenlemelerinin hayata geçirildiği belirtildi. Şehit Burak Aydoğan Caddesi (B Kapısı) ile Adana Çevre Yolu Caddesi üzerinden giriş ve çıkış imkânı sunan, Genel Hastane ve Onkoloji Hastanesi'nin hemen yanında bulunan yeni otopark alanının hizmete açıldığı bildirildi.

Açıklamada, yeni düzenlemenin hastaneye ulaşımı daha rahat hale getireceği vurgulanarak, "Sizlere daha kaliteli, kesintisiz ve konforlu bir sağlık hizmeti sunabilmek adına çalışmalarımızı sürdürüyoruz." ifadelerine yer verildi. Yeni otopark alanıyla birlikte özellikle yoğun saatlerde yaşanan park sıkıntısının azaltılması hedefleniyor.