Konya
Açık
27°
Aksaray
Açık
26°
Karaman
Açık
26°
Anadolu'da Bugün Konya Haberleri Konya Şehir Hastanesi açıldı diyerek duyurdu

Konya Şehir Hastanesi açıldı diyerek duyurdu

Konya Şehir Hastanesi, hasta, hasta yakınları ve sağlık çalışanlarının ulaşımını kolaylaştırmak amacıyla otopark kapasitesini artırmaya yönelik çalışmalarını sürdürüyor.

Konya Şehir Hastanesi açıldı diyerek duyurdu
MUHABİR: Hatice Esra Bedenli
Okunma Süresi: 1 dk

Konya Şehir Hastanesi, hasta, hasta yakınları ve sağlık çalışanlarının ulaşımını kolaylaştırmak amacıyla otopark kapasitesini artırmaya yönelik çalışmalarını sürdürüyor.

Hastane yönetiminden yapılan açıklamada, vatandaşların ve personelin park sorunu yaşamaması için yeni otopark düzenlemelerinin hayata geçirildiği belirtildi. Şehit Burak Aydoğan Caddesi (B Kapısı) ile Adana Çevre Yolu Caddesi üzerinden giriş ve çıkış imkânı sunan, Genel Hastane ve Onkoloji Hastanesi'nin hemen yanında bulunan yeni otopark alanının hizmete açıldığı bildirildi.

Açıklamada, yeni düzenlemenin hastaneye ulaşımı daha rahat hale getireceği vurgulanarak, "Sizlere daha kaliteli, kesintisiz ve konforlu bir sağlık hizmeti sunabilmek adına çalışmalarımızı sürdürüyoruz." ifadelerine yer verildi. Yeni otopark alanıyla birlikte özellikle yoğun saatlerde yaşanan park sıkıntısının azaltılması hedefleniyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız