Konya
Açık
19°
Aksaray
Parçalı bulutlu
15°
Karaman
Açık
21°
Anadolu'da Bugün Konya Haberleri Konya’da 27 bin çocuğa ulaşacak dev proje başlatıldı

Konya’da 27 bin çocuğa ulaşacak dev proje başlatıldı

Konya Emniyet Müdürlüğü öncülüğünde, ÇOGEP kapsamında hayata geçirilen “Emniyetle Birlikte Güvenli Yarınlara” projesinin açılışı düzenlenen piknik ve eğlence etkinliğiyle gerçekleştirildi. Sekiz ay sürecek proje kapsamında 6-24 yaş aralığındaki 27 bin 522 çocuk ve gence ulaşılması hedefleniyor.

Konya’da 27 bin çocuğa ulaşacak dev proje başlatıldı
KAYNAK: Konya İl Emniyet Müdürlüğü
Okunma Süresi: 2 dk

Toplum Destekli Polislik faaliyetleri kapsamında yürütülen Çocuk ve Gençler Sosyal Koruma ve Destek Programı (ÇOGEP) çerçevesinde düzenlenen Piknik ve Eğlence Etkinliği, yoğun katılım ve büyük bir coşkuyla gerçekleştirildi. Etkinlikte, Konya Emniyet Müdürlüğü öncülüğünde hazırlanan “Emniyetle Birlikte Güvenli Yarınlara” projesinin açılışı da yapıldı.

Programa Konya Valisi İbrahim Akın, Konya Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Mustafa Uzbaş, İl Jandarma Komutanı Tümgeneral Cemil Lütfi Özkul, İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç, il protokolü üyeleri, öğrenciler, veliler ve çok sayıda vatandaş katıldı. 

Hedef 27 Bin 522 Çocuk ve Gence Ulaşmak

Konya Emniyet Müdürlüğü koordinesinde yürütülen proje; Konya Valiliği, Konya Büyükşehir Belediyesi, Karatay Kaymakamlığı, İl Milli Eğitim Müdürlüğü, İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü, Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü ile Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünün destekleriyle hayata geçirildi.

Proje kapsamında dezavantajlı çocuk ve gençlerin suç ortamlarından ve zararlı alışkanlıklardan uzak tutulması, sosyal gelişimlerinin desteklenmesi ve güvenli bir geleceğe hazırlanmaları amaçlanıyor.

Sekiz ay sürecek çalışma boyunca sosyal, kültürel, eğitsel, koruyucu ve önleyici nitelikte toplam 15 farklı faaliyet gerçekleştirilecek. Proje kapsamında 6 ile 24 yaş arasındaki toplam 27 bin 522 çocuk ve gence ulaşılması hedefleniyor.

Protokolden Geleceğe Yatırım Vurgusu

Programda konuşan protokol üyeleri, çocukların ve gençlerin sağlıklı bireyler olarak yetişmesinin toplumun geleceği açısından büyük önem taşıdığını belirtti. Konuşmalarda, gençlerin sosyal hayata aktif katılımının desteklenmesi ve risklerden uzak tutulmasının önemine dikkat çekilirken, projeye katkı sağlayan kurum ve kuruluşlara teşekkür edildi.

“Çocuklarımız ve Gençlerimiz İçin Çalışmaya Devam Edeceğiz”

Konya Emniyet Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, çocukların ve gençlerin daha güvenli, huzurlu ve sağlıklı ortamlarda yetişmelerini sağlamak amacıyla çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği vurgulandı.

Açıklamada, “Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızın ve gençlerimizin devletimizin şefkatli elini her zaman yanlarında hissetmeleri için tüm paydaş kurumlarımızla iş birliği içerisinde çalışmaya devam edeceğiz” ifadelerine yer verildi.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız