AK Parti Konya İl Başkanlığı ile Karatay, Meram ve Selçuklu ilçe teşkilatları Muharrem ayı dolayısıyla düzenlediği aşure ikramı programı, Kültürpark Meydanı'nda vatandaşların yoğun katılımıyla gerçekleştirildi.
Vatandaşlara aşure ikram edilen programa AK Parti Konya İl Başkanı Fatih Özgökçen, Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş ve Karatay Belediye Başkanı Hasan Kılca da katıldı.
Programda değerlendirmelerde bulunan Özgökçen, Muharrem ayının paylaşma, dayanışma ve kardeşlik duygularını pekiştiren önemli bir zaman dilimi olduğuna dikkat çekti.

Özgökçen, "Konya'mızın kalbi Kültürpark'ta bereketli bir günde buluştuk. Paylaştığımız her kâse aşure, şehrimizdeki kardeşlik bağlarımızı daha da güçlendiriyor. Bizi bu güzel Muharrem gününde aynı duada ve aynı sofrada buluşturan Rabbime şükürler olsun." dedi.

BİRLİK VE BERABERLİK VURGUSU
Programın düzenlenmesinde emeği geçen Karatay, Meram ve Selçuklu ilçe teşkilatlarına teşekkür eden Özgökçen, davete katılarak bu manevi atmosferi paylaşan tüm vatandaşlara da şükranlarını iletti. Muharrem ayının manevi ikliminde gerçekleşen program, vatandaşların bir araya gelerek aşure bereketini paylaşmasının yanı sıra birlik, beraberlik, dayanışma ve kardeşlik mesajlarının öne çıktığı buluşma olarak tamamlandı. Yapılan duaların ardından program sona erdi.