Konya'da Ülkü Ocakları İl Başkanlığı görevini yürüten Türker Türkoğlu, görevini devretmesinin ardından yayımladığı mesajla dava arkadaşlarına ve teşkilat mensuplarına veda etti.
Görev süresince kendisine emanet edilen sorumluluğu bir makam değil, "dava nöbeti" olarak gördüğünü ifade eden Türkoğlu, Ülkü Ocakları çatısı altında yürüttükleri çalışmaların samimi gayret ve sorumluluk bilinciyle gerçekleştirildiğini belirtti.

"Hizmette hak yoktur; vazife vardır, adanmışlık vardır" anlayışıyla hareket ettiklerini kaydeden Türkoğlu, açıklamasında Türk gençliğinin geleceğini her zaman ön planda tuttuklarını vurguladı. Ülkü Ocakları'nın milli şuurun merkezi olmaya devam edeceğini ifade eden Türkoğlu, "Bu ocak sönmeyecek, bu bayrak yere düşmeyecek. Türk gençliği her daim bu kutlu çatı altında istikamet bulacaktır." dedi.
Görevi devrederken bir makamı değil, bir mücadeleyi teslim ettiklerini belirten Türkoğlu, bundan sonraki süreçte de davaya olan bağlılığının süreceğini ifade ederek, "Vazife biter, mücadele bitmez. Dün vardık, bugün buradayız, yarın da olacağız." ifadelerini kullandı.
Türkoğlu, mesajında görev süresi boyunca desteklerini esirgemeyen Ülkü Ocakları Genel Başkanı Ahmet Yiğit Yıldırım'na teşekkür etti. Birlikte görev yaptığı il ve ilçe yöneticileri ile dava arkadaşlarına da şükranlarını sunan Türkoğlu, Ülkü Ocakları Konya İl Başkanlığı görevine atanan Mehmet İlkerli'ye yeni görevinde başarılar diledi.
Açıklamasını "Sağ olun, var olun. Allah'a emanet olun. Ne Mutlu Türk'üm Diyene." sözleriyle tamamladı.