Konya
Az bulutlu
30°
Aksaray
Açık
27°
Karaman
Açık
28°
Anadolu'da Bugün Konya Haberleri Konya’da moloz yığınlarıyla dolu alanı cennete dönüştürdü

Konya’da moloz yığınlarıyla dolu alanı cennete dönüştürdü

Karatay Belediye Başkanı Hasan Kılca, Karatay Lavanta Bahçeleri'nin 1 Temmuz itibarıyla ziyaretçilere açılacağını belirterek, 3-4-5 Temmuz tarihlerinde düzenlenecek Geleneksel Karatay Lavanta Günleri’ne tüm vatandaşları davet etti.

Konya’da moloz yığınlarıyla dolu alanı cennete dönüştürdü
MUHABİR: Hatice Esra Bedenli
Okunma Süresi: 1 dk

Karatay Belediye Başkanı Hasan Kılca, Karatay Lavanta Bahçeleri'nin 1 Temmuz itibarıyla ziyaretçilere açılacağını belirterek, 3-4-5 Temmuz tarihlerinde düzenlenecek Geleneksel Karatay Lavanta Günleri’ne tüm vatandaşları davet etti.

Başkan Kılca, geçmişte moloz yığınlarıyla dolu olan alanın bugün yüz binlerce ziyaretçiyi ağırlayan önemli bir turizm merkezine dönüştüğünü ifade etti. Karatay Lavanta Bahçeleri’nin şehre değer katan örnek projelerden biri olduğunu vurgulayan Kılca, projenin turizme katkısının yanı sıra üretim, istihdam ve ekonomik katma değer sağladığını söyledi. 

Lavanta bahçelerinin Konya’nın tanıtımına önemli katkı sunduğunu belirten Kılca, Konyalılar ile şehri ziyaret edecek misafirlerin 1 Temmuz’dan itibaren bahçeleri ziyaret edebileceğini kaydetti.

Öte yandan Geleneksel Karatay Lavanta Günleri kapsamında ziyaretçileri dolu dolu bir program bekliyor. Etkinliklerde lavanta temalı stantlar, çeşitli ikramlar, çocuk oyun alanları, sahne gösterileri, sergi alanları ve birbirinden farklı aktiviteler yer alacak.

Başkan Hasan Kılca, lavanta sezonunun ve düzenlenecek etkinliklerin Konya’ya hayırlı olmasını dileyerek tüm vatandaşları Karatay Lavanta Bahçeleri’ne davet etti.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız