İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, TBMM’deki Parti Grup Toplantısı’nın ardından bakanlığa yürüyerek geçti. Koruma konvoyu ve çakar kullanmayan Bakan Çiftçi, yol üzerindeki kırmızı ışıkta vatandaşlarla birlikte bekledi.

Yürüyüşü sırasında vatandaşlarla sohbet eden Çiftçi, fotoğraf çektirmek isteyenlerin taleplerini de geri çevirmedi. Bakanın mütevazı tavrı sosyal medyada da ilgi gördü.