İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Ticaret Bakanı Ömer Bolat ile gerçekleştirdiği görüşmede güvenli şehirler, güçlü ekonomi ve güçlü Türkiye hedefleri doğrultusunda yürütülen çalışmaları değerlendirdi.
Bakan Çiftçi, görüşmede sınır kapılarındaki koordinasyon, kaçakçılıkla mücadele, güvenli ticaret ortamının güçlendirilmesi ve vatandaşlara sunulan hizmetlerin daha etkin hale getirilmesi gibi birçok başlığın ele alındığını belirtti.
Kurumlar arası iş birliğinin önemine vurgu yapan Çiftçi, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan liderliğinde kamu kurumları arasındaki koordinasyonun daha da güçlendirilerek millete hizmet etmeye devam edeceklerini ifade etti.
Ziyaretin ardından açıklamada bulunan Bakan Çiftçi, nazik ev sahipliği dolayısıyla Ticaret Bakanı Ömer Bolat'a teşekkür etti.