Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş, Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay ile birlikte Tarihi Meram Köprüsü çevresinde vatandaşlarla bir araya geldi.
Yaz mevsiminin keyfini Meram'da çıkaran vatandaşları selamlayarak sohbet eden Başkan Kavuş ve Başkan Altay, hemşehrilerin talep ve görüşlerini dinledi.

Ziyarete ilişkin değerlendirmede bulunan Başkan Mustafa Kavuş, "Yaz, Meram'da başka güzel. Konya Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Uğur İbrahim Altay ile birlikte Tarihi Meram Köprüsü çevresinde yazın tadını çıkaran hemşehrilerimize selam verdik, hatırlarını sorduk." ifadelerini kullandı.
Samimi görüntülere sahne olan buluşmada vatandaşlarla hatıra fotoğrafları da çektirildi.