Ilgın'da eski Kavak Pazarı olarak bilinen alana yapılması planlanan cami ve müftülük binası için önemli bir adım atıldı. Projeye ilişkin hazırlanan protokol düzenlenen törenle imzalandı.
İmza törenine Ilgın Kaymakamı Mustafa Maslak, İlçe Müftüsü Nihat Koç, Ilgın Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Vehbi Özlen, Ilgın Ticaret ve Sanayi Odası Meclis Başkanı Mustafa Pala ile Ilgın Belediye Başkanı Ömer Apil katıldı.
Protokolün imzalanmasının ardından açıklama yapan Belediye Başkanı Ömer Apil, eski Kavak Pazarı olarak bilinen alana cami ve müftülük binası kazandırılacağını belirterek, projenin Ilgın'a hayırlı olmasını temenni etti.
Hayata geçirilmesi planlanan proje ile ilçeye yeni bir ibadet alanı ve müftülük hizmet binası kazandırılması hedefleniyor.