Konya’da Konyaspor’un 104. kuruluş yıl dönümü, taraftar grubu Nalçacılılar tarafından düzenlenen etkinlikle kutlandı. Yeşil-beyaz renklere gönül veren taraftarlar, Ardıçlı TOKİ Rampaları’nda bir araya gelerek meşaleler yaktı.

Geceye damga vuran görüntülerde, taraftarların oluşturduğu ışık şöleniyle birlikte Konyaspor sevgisi bir kez daha vurgulandı. Kutlamalarda “yeşil-beyaz sevda” sloganları dikkat çekti.

Ardıçlı TOKİ Rampaları’nda yükselen meşale ışıkları, Konyaspor’un 104 yıllık köklü tarihine gönderme niteliği taşıdı.
Etkinlikte herhangi bir olumsuzluk yaşanmadığı, kutlamaların coşku içerisinde tamamlandığı öğrenildi.