Konya İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç, Konyaspor’un 104. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla kulübe anlamlı bir ziyarette bulundu.
Konyaspor Kulübü’nün stadyumunda bulunan kulüp binasında gerçekleşen ziyarette, Kulüp Başkanı Ömer Atiker ve yönetim kurulu üyeleri, İl Emniyet Müdürü Koç’u ağırladı.

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Atiker, Konya İl Emniyet Müdürlüğü tarafından Konyaspor’un 104. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla hazırlanan videonun camiaya büyük gurur ve heyecan yaşattığını belirtti. Atiker, emniyet teşkilatının kulübe gösterdiği vefa örneğinin son derece kıymetli olduğunu ifade ederek, başta Konya Valisi İbrahim Akınolmak üzere İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç ve tüm emniyet teşkilatı mensuplarına teşekkür etti.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen buluşmada taraflar karşılıklı görüş alışverişinde bulunurken, ziyaret hediye takdimi ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
Konyaspor ile Konya’nın önemli kurumları arasındaki dayanışma ve birlik ruhunu yansıtan ziyaret, yeşil-beyazlı camiada memnuniyetle karşılandı.