Konya
Açık
20°
Aksaray
Açık
15°
Karaman
Açık
22°
Anadolu'da Bugün Konyaspor Konyaspor Başkanı Ömer Atiker'den tebrik mesajı

Konyaspor Başkanı Ömer Atiker'den tebrik mesajı

Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Fas’ta gerçekleştirilen UCLG Dünya Teşkilatı Olağan Kongresi’nde Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığına seçildi.

Konyaspor Başkanı Ömer Atiker'den tebrik mesajı
KAYNAK: Haber Merkezi
Okunma Süresi: 2 dk

Konyaspor Kulübü Başkanı Ömer Atiker, Başkan Altay için tebrik mesajı yayınladı. Başkan Atiker mesajında, "Konya'mızın gururu Sayın Uğur İbrahim Altay Başkanımızın Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığına seçilmesi hepimizi gururlandırmıştır. 

Yıllardır şehrimize büyük bir özveriyle hizmet eden, Konya'mızı ülkemizde ve uluslararası platformlarda başarıyla temsil eden Başkanımızın bu önemli göreve layık görülmesi bizler için de büyük bir mutluluk ve onur kaynağıdır.

Başkanımızı gönülden tebrik ediyor, yeni görevinde üstün başarılar diliyorum. Rabbim yolunu açık, başarılarını daim eylesin. Tebrikler Başkanım. Konya sizinle gurur duyuyor" ifadelerini kullandı. 

Kulüpten yapılan resmi açıklamada ise, "Konya Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Uğur İbrahim Altay’ın, Fas’ta gerçekleştirilen UCLG Dünya Kongresi’nde Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığına seçilmesi; şehrimiz ve ülkemiz adına büyük bir gurur kaynağı olmuştur.

Uluslararası düzeyde üstlendiği bu önemli görevin, yerel yönetimler arasında iş birliğinin güçlenmesine ve ülkemizin temsil gücünün daha da artmasına önemli katkılar sağlayacağına inanıyoruz. Sayın Başkanımız Uğur İbrahim Altay’ı gönülden tebrik ediyor, yeni görevinde üstün başarılar diliyoruz" görüşlerine yer verildi. 

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız