Konyaspor'un açıklaması şu şekilde:
Konya Büyükşehir Belediye Başkanımız Uğur İbrahim Altay’ın, Fas’ta gerçekleştirilen UCLG Dünya Kongresi’nde Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığına seçilmesi; şehrimiz ve ülkemiz adına büyük bir gurur kaynağı olmuştur.
Uluslararası düzeyde üstlendiği bu önemli görevin, yerel yönetimler arasında iş birliğinin güçlenmesine ve ülkemizin temsil gücünün daha da artmasına önemli katkılar sağlayacağına inanıyoruz.
Sayın Başkanımız Uğur İbrahim Altay’ı gönülden tebrik ediyor, yeni görevinde üstün başarılar diliyoruz.