Gazeteci Candaş Tolga Işık ve Teknik Direktör Sergen Yalçın, KAFA Sports’ta sezonu değerlendirdi.
Candaş Tolga’nın “Agbadou’lu Oh’lu Orkun’lu bir Beşiktaş, Konyaspor'a kendi sahasında elenir miydi? Yani bu başarısızlık değil mi?” sorusuna Sergen Yalçın cevap verdi.
Deneyimli teknik adam açıklamasında şunları söyledi: “Elenir, niye elenmesin? Ben iyi değilsem, benim karşımdakinin kim olduğu çok önemli değil. Ben iyi değilim. Bende sorun var. Göreve başladığımızda bakıyoruz takıma abi, her yer problem. Arka taraf problem, merkez orta saha problem, santrafor problem, kenar yok problem... Her yer problem. Biz her tarafı düzeltemeyiz. Sonuçlar anlamında başarısız değiliz. Doğru işler yapılma anlamında ben çok başarılıyım. Sonuçlar... Yani hiçbir Beşiktaşlı şampiyonluk falan bekliyor muydu sezon başı?”