Eski MHP Konya İl Başkanı Remzi Karaarslan, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin talimatlarıyla görevi devralan Sedat Göncü ve yönetim kuruluna hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.
Eski il yönetiminde birlikte görev yaptığı isimlerle gerçekleştirilen ziyarette Karaarslan, yeni yönetime başarı dileklerini iletti. Lider, doktrin ve teşkilata olan bağlılıklarını her zaman sürdüreceklerini vurgulayan Karaarslan, "Her zaman ve her yerde lider, doktrin ve teşkilatımıza sadakatle bağlı olduğumuzu ifade ederek görevinde başarılar diledik." ifadelerini kullandı.
Birlik ve beraberlik mesajı da veren Karaarslan, "Rabbim birlik ve beraberliğimizi daim eylesin." temennisinde bulunarak açıklamasını "#LidereSadakatŞerefimizdir" etiketiyle tamamladı.