Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Genel Başkan Yardımcısı ve Konya Milletvekili Mustafa Kalaycı, Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığına yeniden seçilen Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay’ı tebrik etti.
Kalaycı, yaptığı açıklamada Başkan Altay’ın yeniden bu göreve seçilmesinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek başarı temennisinde bulundu.

“Konya’mız ve Ülkemiz Adına Hayırlı Olsun”
Kalaycı mesajında, “Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığına yeniden seçilen Konya Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Uğur İbrahim Altay’ı tebrik ediyor, görevinde başarılarının devamını diliyorum. Konya’mız ve ülkemiz adına hayırlı olsun” ifadelerini kullandı.