Konya
Açık
20°
Aksaray
Açık
15°
Karaman
Açık
22°
Anadolu'da Bugün Spor Beşiktaş Euroleague'de! Türkiye'yi 3 takım temsil edecek

Beşiktaş Euroleague'de! Türkiye'yi 3 takım temsil edecek

Beşiktaş Erkek Basketbol Takımı, 2026/27 sezonunda Euroleague'de mücadele edecek.

Beşiktaş Euroleague'de! Türkiye'yi 3 takım temsil edecek
KAYNAK: Haber Merkezi
Okunma Süresi: 1 dk

Euroleague Yönetim Kurulu toplantısı sonucunda Beşiktaş'ın 20. takım olarak Euroleague'e alınması kararlaştırıldı. 

Oyuncular Birliği’nin Monaco’nun katılmaması durumunda Euroleague’in 19 takımla oynanması ve böylece her takımın iki daha az maç oynaması önerisi kabul görmedi.

 Fenerbahçe ve Anadolu Efes’in de desteğini alan Beşiktaş, yapılan oylama sonuncunda 20. takım olarak lige alındı. 

 Basketbolda Avrupa'nın kulüpler düzeyindeki en büyük organizasyonda Türkiye, gelecek sezon üç takımla temsil edecek. Anadolu Efes ve Fenerbahçe Beko'dan sonra Beşiktaş da Euoleague'de yer alacak.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız